راه ملکوت

بسیج و جلسات قرائت قرآن مسجد امیرالمومنین(ع)

راه ملکوت

بسیج و جلسات قرائت قرآن مسجد امیرالمومنین(ع)

راه ملکوت

این ویلاگ جهت اطلاع رسانی و انعکاس برنامه های فرهنگی و تربیتی مسجد امیرالمومنین(ع) کوی زیباشهر دزفول راه اندازی شده است.

شهادت آیت الله باقر النمر

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

انا لله انا الیه راجعون

امشب در مقابل مسجد امیرالمؤمنین(ع)، مردم مسلمان و ولایت مدار کوی زیباشهر بعد از نماز مغرب و عشاء تظاهراتی به مناسبت شهادت مظلومانه آیت الله باقر النمر به دست آل سعود خبیث برگزار کردند.

طی این برنامه حاج آقا حسینوند امام جماعت مسجد سخنرانی ایراد نموده سپس با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود و مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل مراسم ادامه یافته و با قرائت بیانیه به پایان رسید

خلاصه مطالب حجت الاسلام حسینوند:

طبق آیه 29 سوره فتح((محمدٌ رسولُ اللهِ و الذین معه اَشِدَّاءُ علی الکفار رُحَمَاءُ بینهم ))

بی تفاوت بودن مسلمین جهان در مقابل این حرکت ظالمانه ی حکومت آل سعود محکوم می باشد و تمام مسلمانان جهان باید در مقابل دشمنان اسلام ناب محمدی،خشونت و قاطعیت و صلابت را دارا و باید موضع گیری های دشمن شکن داشته باشند.



بیانیه مراسم:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نورَ اللهِ بِافواهِهم و اللهُ مُتِمُّ نُورِهِ و لَو کَرِهَ الکافرون،سوره صف آیه 8

می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند، حال آنکه خدا کامل کننده نور خویش است هر چند کافران را خوش نیاید

بار دیگر دستان فرزندان ابوسفیان و ابولهب از آستین به در آمد و فرزندی از تبار عمارها و میثم تمارها و حبیب ها و مسلم بن عوسجه ها را مظلومانه به شهادت رساند و قلوب مؤمنان و آزادگان عالم را جریحه دار کرد.

اعدام عالم شجاع ،مصلح و انقلابی،شهید آیت الله باقر النمر،پرده از چهره خون ریز و قرون وُسطایی رژیم آل سعود کنار زد و پرونده این رژیم مهمان کش و عالم ستیز و تروریست پرور را قطورتر نمود.

گویی این رژیمِ موردِ حمایتِ آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی فراموش کرده است، عالمان متعهد در طول تاریخ اسلام، پیرو بزرگ مردی هستند که فریاد عزت مندانه اش در سرزمین کربلا خط مقاومت و جهبه ایستادگی در برابر کفر و نفاق را شکل داد و فریاد جاودانه و ذلت ستیزش چونان خونِ گرم،در رگ های پیروانش جاری است.

خون این شهید فقیه و سعید دامان آل سعود را خواهد گرفت و دست انتقام الهی گریبان آنان را می گیرد و خواب راحت را از آنان سلب نموده، و جهان اسلام را بیدار خواهد کرد.

بی تردید آزادگان جهان علی رغم حجم وسیع دروغ پراکنیِ اردوگاه سلطه و نفت خوارانِ خونریز خواهند دانست، دستی که شیخ شهید را نشانه رفت همان دستی است که فلسطینی ها را درو می کند و همان دست پلیدی است که بحرینی ها را مورد هدف قرار می دهد و همان دستی است که تروریست ها را تربیت و به بلاد اسلامی گسیل می دارد و همان دستی است که قریب یک سال است خانه های یمن را بر سر شیعیانش ویران می کنند و همان دستی است که شیر های نفت را برای خرید این و آن هر روز باز و بازتر می نماید.

ما نماز گزاران و اهالی مسلمانان زیبا شهر،ضمن عرض تسلیت و تبریک به پیش گاه مقدس امام زمان(عج) و نایب برحق آن حضرت مقام معظم رهبری و سایر حق طلبان و آزادی خواهان عالم، همراهی و حمایتِ آمریکا و مدعیان آزادی و حقوق بشر از رژیم سفاک آل سعود محکوم نموده و امید واریم خون این شهید مظلوم و همه ی شهدای جبهه ی مقاومت در برابر شرک و کفر و نفاق،زمینه ساز فرو پاشی اردوگاه مشترک آمریکا، انگلیس، اسرائیل، آل سعود، اردوغان و حامیان تکفیری آنان گردد و با یکپارچه شدن و بیداری همه ی مسلمانان، شاهد طلوع خورشیدِ منتقمِ شهیدان و بر پا دارنده ی حکومت الهی عدل و در هم شکننده ظالمان و ستم گران باشیم.

**************************

 

مردم ولایت مدار مسجد امیرالمؤمنین (ع) _ زیباشهر


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
مسئول جلسه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی