راه ملکوت

بسیج و جلسات قرائت قرآن مسجد امیرالمومنین(ع)

راه ملکوت

بسیج و جلسات قرائت قرآن مسجد امیرالمومنین(ع)

راه ملکوت

این ویلاگ جهت اطلاع رسانی و انعکاس برنامه های فرهنگی و تربیتی مسجد امیرالمومنین(ع) کوی زیباشهر دزفول راه اندازی شده است.

سلام علیکم

از ابراز تمایل شما به عضویت در پایگاه بسیج مسجد امیرالمومنین(ع) تشکر می کنیم.

بنا بر آخرین دستورالعمل های صادره از نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عضویت در بسیج مساجد و محلات از طریق عضویت در حلقه های صالحین پایگاه امکان پذیر است.

حلقه های صالحین همان جلساتی هستند که معمولا در ساعات قبل یا بعد از نماز در مسجد تشکیل می شوند. جهت اطلاع از ساعات دقیق این جلسات به تابلوی اعلانات بسیج مراجعه بفرمایید.

بعد از حضور اولیه در جلسات و در صورت تایید مسئول جلسه، ایشان مدارک عضویت را تحویل گرفته و روال ثبت نام و گذراندن دوره های آموزشی را برای شما پیگیری خواهد نمود.

در صورتی که قبلا در پایگاهی عضو بسیج بوده اید، در روزهای دوشنبه و یک ساعت مانده به اذان مغرب به معاونت نیروی انسانی پایگاه مراجعه کرده و نامه درخواست انتقال پرونده را از ایشان دریافت نمایید تا پرونده شما به پایگاه جدید منتقل شود.

برای حفظ سوابق عضویت، از تشکیل مجدد پرونده خودداری نمایید.

امیدواریم در این پایگاه بتوانیم یاورانی صالح برای اسلام، فرزندانی فداکار برای ایران و سربازانی آماده برای رهبرمان باشیم.

یاحق

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.